0 1 0 0 1 1.07.2003 Halszka RyżewskaCool, cooler, coolestSzczególnie w marketingu produktów dla młodzieży istotne jest aby rozpoznać prawdziwe potrzeby grupy docelowej, ponieważ są one różnorodne i skomplikowane. Ponadto potrzeby młodych ludzi w dużym stopniu są sterowane przez modę. marketing młodzieżowy
0 6 0 0 1 17.01.2007 Małgorzata BarańskaKolekcja w klimacie ocieplonymTegoroczna zima bez śniegu oraz wichury i inne anomalie pogodowe w Europie i pozostałych częściach świata zdają się potwierdzać to, co od jakiegoś już czasu głoszą klimatolodzy i obrońcy środowiska – globalne ocieplenie klimatu. Kwestia ta już dawno przeniknęła do opinii publicznej i debat politycznych. Teraz, za sprawą marki odzieżowej Diesel, pojawiła się także w kampanii reklamowej. marketing młodzieżowy
1 1 0 0 0 29.11.2006 Marcin GazdaDla dzieci małych i dużychWiele wskazuje na to, że dzieci nie przejdą obok tej reklamy obojętnie. Zwłaszcza te, które oglądały już disneyowską produkcję „Auta”. Szkopuł w tym, że promowana oferta skierowana jest do zupełnie innej grupy docelowej. Reklama ma zachęcić dorosłych do skorzystania z atrakcyjnych cen na samochody marki Opel. Marketingowy bubel czy sprytnie przemyślana koncepcja reklamowa? marketing młodzieżowy
5 16 0 0 0 31.08.2012 Emilia WanatKonwent i marketingDoroczny konwent Comic-Con, odbywający się od 1970 roku w San Diego w Kalifornii, jest najpopularniejszym tego typu wydarzeniem dla fanów komiksu. Wykorzystało to Hollywood, dzięki czemu impreza ta jest dziś największą platformą reklamową dla producentów filmów, seriali i gier komputerowych. Fani komiksu to jednak szczególna grupa docelowa. By do nich przemówić, trzeba poznać ich kod kulturowy i wartości. marketing młodzieżowy
0 1 0 0 0 30.01.2009 Marek JankowskiDzieci mają władzę„Przestań nudzić! Sama wiem, co jest dla ciebie najlepsze” – reagowała na prośbę dziecka mama na początku lat 80. Dziesięć lat później odpowiadała już łagodniej: „Zastanowię się nad tym”. Zanim skończył się XX wiek, podejście rodziców do próśb dzieci zupełnie się zmieniło. Teraz mówią najczęściej: „Rozumiem, że to ci się podoba. Kupię to, kiedy będę w sklepie”. marketing młodzieżowy
0 1 0 0 0 14.09.2006 DuracellRanking zabawek 2006 – Duracell pyta dzieciTor wyścigowy, miecz świetlny rodem z Gwiezdnych Wojen, Polly w samochodzie, a może puszysta małpka? Wybór na pozór trudny, jednak polskie dzieci szybko uporały się z górą kolorowych zabawek i wyłoniły z niej te wymarzone. W ten sposób zakończyła się pierwsza faza polskiej edycji programu „Ranking Zabawek 2006 - Duracell pyta Dzieci”, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Duracell. Prezentujemy rozbudowaną informacje prasową na temat tego badania. marketing młodzieżowy