Jedynie 38 proc. rodziców przyznaje, że ma obawy, wybierając lub kupując produkty dla dzieci – tak wynika z badania zrealizowanego przez firmę Gemius SA na prośbę Komitetu Ochrony Praw Dziecka, organizatora konkursu „Świat przyjazny dziecku”. Tymczasem na rynku dostępnych jest wiele zabawek, które nie spełniają żadnych norm.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Firma badawcza Gemius SA, jako partner tegorocznej edycji konkursu „Świat przyjazny dziecku”, przeprowadziła badanie opinii społecznej dotyczące postaw rodziców wobec kupowania produktów dla dzieci. Analizą objęto odpowiedzi 985 internautów, rodziców dzieci w wieku do 12 lat. Celem badania było poznanie zwyczajów i preferencji rodziców, które towarzyszą zakupom dla najmłodszych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.