Dla dzieci małych i dużych - Marketing przy Kawie
Dla dzieci małych i dużychDla dzieci małych i dużychDla dzieci małych i dużychDla dzieci małych i dużych

Dla dzieci małych i dużych

Dla dzieci małych i dużych
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Wiele wskazuje na to, że dzieci nie przejdą obok tej reklamy obojętnie. Zwłaszcza te, które oglądały już disneyowską produkcję „Auta”. Szkopuł w tym, że promowana oferta skierowana jest do zupełnie innej grupy docelowej. Reklama ma zachęcić dorosłych do skorzystania z atrakcyjnych cen na samochody marki Opel. Marketingowy bubel czy sprytnie przemyślana koncepcja reklamowa?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja