Jeszcze dwa lata temu komiks „Sin City” w Polsce znała tylko wąska grupa fanów, ale gdy tylko przeniesiono go na filmowy ekran, zyskał ogromną popularność. Twórcy reklam od razu to zauważyli i wykorzystali estetykę „Sin City” do tworzenia komunikatów skierowanych do młodzieży.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Używanie komiksowych bohaterów do promowania produktów czy całych linii gadżetów to sprawa dobrze wszystkim znana. Idealnym przykładem jest Garfield, którego podobiznę możemy znaleźć na niezliczonej ilości koszulek, kubków, plecaków, a nawet na specjalnej linii kart kredytowych. Co więcej, rudy kocur brał udział w kilku kampaniach społecznych w USA, nie mówiąc już o rolach w kreskówkach, grach komputerowych, a wreszcie obrazach pełnometrażowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.