Popmarketing – reklamy z grzechemPopmarketing – reklamy z grzechemPopmarketing – reklamy z grzechemPopmarketing – reklamy z grzechem
Mistrz komiksu inspiruje marketing (Fot. Heyah)

Popmarketing – reklamy z grzechem

Popmarketing – reklamy z grzechem
Sebastian Frąckiewicz

Sebastian Frąckiewicz

-

copywriter, Kid & Young

Sebastian Frąckiewicz

Sebastian Frąckiewicz

copywriter
Kid & Young

Przez kilka lat był redaktorem i dziennikarzem dodatków kulturalno-młodzieżowych w prasie lokalnej. Pracował również w agencji Victoria Promotion jako copywriter. Po godzinach scenarzysta i krytyk komiksowy. Publikuje w miesięczniku „Lampa” oraz tygodniku „Przekrój”.

Jeszcze dwa lata temu komiks „Sin City” w Polsce znała tylko wąska grupa fanów, ale gdy tylko przeniesiono go na filmowy ekran, zyskał ogromną popularność. Twórcy reklam od razu to zauważyli i wykorzystali estetykę „Sin City” do tworzenia komunikatów skierowanych do młodzieży.

Używanie komiksowych bohaterów do promowania produktów czy całych linii gadżetów to sprawa dobrze wszystkim znana. Idealnym przykładem jest Garfield, którego podobiznę możemy znaleźć na niezliczonej ilości koszulek, kubków, plecaków, a nawet na specjalnej linii kart kredytowych. Co więcej, rudy kocur brał udział w kilku kampaniach społecznych w USA, nie mówiąc już o rolach w kreskówkach, grach komputerowych, a wreszcie obrazach pełnometrażowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja