0 1 0 0 0 21.10.2004 Katarzyna OgórekW końcu trzeba się będzie ubraćNie zdziw się, jeśli zobaczysz na ulicy prawie nagich ludzi. Bielizna i telefon to jedyne atrybuty użytkowników Simplusa, zgodnie z najnowszą reklamą. Oczywiście do czasu. Z uwagi na nadchodzącą porę roku marka Cropp Town oferuje im ubrania w promocyjnej cenie. Świetny przykład co-brandingu w segmencie młodzieżowym. marketing młodzieżowy
0 1 0 0 0 19.01.2005 Jolanta WęgrzynKlub Przyjaciół SkunksówFirma Epee, wprowadzając na rynek zabawki bardzo szczególne, a mianowicie słynne już Śmierdziele, w idylliczno-lukrowany klimat lat dziecinnych weszła, a może chlapnęła brutalnie, bezkompromisowo i do bólu realistycznie. Może wręcz „werystycznie”, przypomniała bowiem pokoleniu rodziców całą wstydliwą prawdę... marketing młodzieżowy
0 1 0 0 0 20.07.2005 Joanna SobczykBądź cool and trendy!Dla wielu nastolatków marka równa się tożsamość. Dzieciaki chcą być trendy. Ale samo trendy to już za mało. Teraz liczy się oznajmienie światu, że jest się trendy and cool! A nie ma nic bardziej cool niż osobista marka – taka, która pozwoli na odrobinę własnej inwencji. marketing młodzieżowy
0 1 0 0 1 1.09.2005 Joanna SobczykMarkowe uniwersum młodychOdwiedzają centra handlowe przeciętnie 5,2 raza w tygodniu, a więc w ciągu roku wybierają się na zakupy około 270 razy. Mają również przeogromny wpływ na decyzje zakupowe dorosłych. I pomimo tego, że zrozumienie współczesnych nastolatków to naprawdę niełatwe zadanie, trudno się dziwić, że zbudowanie długotrwałych relacji tak ogromnej rzeszy potencjalnych odbiorców z marką to cel, od którego dyrektorom marketingu pękają głowy. Inwestycja się bowiem opłaci! marketing młodzieżowy
0 6 0 0 0 8.09.2005 IpsosKieszonkowe naszych dzieciDwie trzecie rodziców mających dzieci w wieku 4–18 lat daje swoim pociechom – przynajmniej od czasu do czasu – kieszonkowe. Średnio wynosi ono ok. 50 zł miesięcznie, przy czym najstarsze dzieci (16–18 lat) otrzymują średnio już 76 zł miesięcznie. Pieniądze te wydają przede wszystkim na słodycze, gazety, czasopisma, napoje, ale także na opłaty związane z używaniem telefonów komórkowych i zabawki. Dzieci mają również duży wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Raport firmy badawczej IPSOS. marketing młodzieżowy
0 2 0 0 0 12.04.2006 S. Szmalec, M. MilewskiFashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markachJak wynika z rankingu popularności marek odzieżowych, stworzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w ramach badania „Fashion Trend”, najpopularniejszymi markami wśród młodych ludzi są Adidas, Puma i Nike. marketing młodzieżowy