0 1 0 0 0 21.01.2003 Piotr NowaczykReklama BMW na życzenieMarketerzy BMW nie odchodzą od sedna wizerunku firmy - dobrze zaprojektowanych i wykonanych samochodów, wyposażonych w dobry silnik i dających radość z jazdy. Aby wzmocnić tę informację, agencja Fallon Worldwide obsługująca BMW przygotowała kolejną serię krótkich filmów przeznaczonych na firmową stronę internetową. advertainment
0 1 0 0 0 18.02.2003 Wojciech KaczmarekNagus Nike’a powstrzymany przez ReebokaPamiętają Państwo historię reklamy z nagim mężczyzną (streakerem) ubranym tylko w buty Nike? Nikt nie mógł go schwytać, ale w ostatnim partyzanckim ataku Reeboka, streaker w końcu został unieszkodliwiony. (zob. Nago, ale w Nike'ach, "MpK-A", nr 4, 4.02.2003) marketing wirusowy
0 1 0 0 0 13.03.2003 Dariusz ŁuszczekDżinsy na ropęTrzydzieści procent klientów tej firmy jest gotowych do uprawiania seksu w najwyższym stopniu; 33% ściąga majtki w toalecie tylko do kolan. Z takimi informacjami o użytkownikach swoich ubrań powraca na rynek reklamy po trzyletniej przerwie znany producent dżinsów – firma Diesel. Kampania reklamowa parodiuje profesjonalne analizy rynkowe przygotowywane rutynowo przez marketingowców. Wykresy i diagramy zdradzają różnorakie dziwaczne i intymne informacje o grupie docelowej Diesla. advertainment
0 1 0 0 0 27.03.2003 Jacek SzlakDialog z przerwami na łączach"W przypadku nieotrzymania od Państwa odpowiedzi, będziemy uważać, że chcą Państwo nadal otrzymywać od nas informacje i powiadomienia o naszych promocjach". Takimi i podobnymi anonsami zostały zapchane skrzynki wielu firm tuż po wprowadzeniu nowej ustawy. marketing internetowy
0 1 0 0 0 15.05.2003 Paweł CiemniewskiModa na blogaJuż prawie 50 tys. blogów powstało na portalu blog.pl. Amatorów wirtualnych dzienników nie brakuje, wciąż ich przybywa i nie trzeba być wróżbitą, by przypuszczać, że za kilkanaście miesięcy blogomania osiągnie gargantuiczne rozmiary. A skoro tak, to pojawia się natychmiast pytanie, czy na prowadzeniu bloga można zarobić? marketing internetowy
0 1 0 0 0 10.06.2003 Halszka RyżewskaReklama prześmiewczaIstnieje wiele reklam fałszywych (tak zwanych prześmiewczych), mknących wokół świata z prędkością, z jaką internetowi nałogowcy przesyłają je pomiędzy sobą. Internet stwarza nowy podziemny fenomen – parodie reklam: dynamiczny trend z głębokimi implikacjami dla przemysłu reklamowego. marketing wirusowy