Wspólnota śmierdzących stóp - Marketing przy Kawie
Wspólnota śmierdzących stópWspólnota śmierdzących stópWspólnota śmierdzących stópWspólnota śmierdzących stóp

Wspólnota śmierdzących stóp

Wspólnota śmierdzących stóp
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Cóż może być obrzydliwsze od masturbacji na pralce automatycznej? Może zbliżenie do nosa swych ohydnie śmierdzących stóp i wąchanie swoich palców? Jak widać, praca agencji reklamowych może być w tych szalonych czasach całkiem „przyjemna”.

Czy pamiętasz kampanię „Wstydź się swojej komórki” (patrz Wybierz orgazm dla siebie, "MpK-A", nr 24, 10.07.2003)? To sprytnie zbudowana kampania, która integruje szokującą reklamę telewizyjną z brzydką reklamą internetową. Ostatnia kampania niosła ze sobą taki przekaz, że trzeba się bardziej wstydzić swej komórki niż masturbacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja