Okpij najlepszego kolegę z HeinekenemOkpij najlepszego kolegę z HeinekenemOkpij najlepszego kolegę z HeinekenemOkpij najlepszego kolegę z Heinekenem

Okpij najlepszego kolegę z Heinekenem

Okpij najlepszego kolegę z Heinekenem
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Chcesz zrobić kawał koledze? Wykorzystaj najnowszą kampanię marketingu wirusowego Heinekena, prawdopodobnie najlepszą kampanię roku w tym rodzaju marketingu. Okpij, zanim sam zostaniesz okpiony!

Pomysł polega na następującej niespodziance: nazwisko kolegi lub koleżanki pojawia się na jednej z oficjalnych stron internetowych magazynu dla panów Maxim lub magazynu sportowego Sporting News. Na stronie heineken.com można wprowadzić nazwisko znajomego i wybrać temat fikcyjnego artykułu, w który chce się go “wrobić”. Wtedy można wysłać ze strony e-mail informujący go, że jego nazwisko pojawiło się w Internecie, i podający link do odpowiedniego tekstu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja