Właściwie przeprowadzony marketing wirusowy pozwala, przy bardzo ograniczonych nakładach inwestycyjnych, dotrzeć do milionów osób. Co więcej, przesyłka wirusowa może być dużo skuteczniejsza niż zwykła przesyłka reklamowa. Za przykład takiej kampanii niech posłuży wirusowa kampania marketingowa Heinekena. Spójrzmy na jej mocne i słabe strony.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ubiegłym tygodniu opublikowaliśmy krótki tekst na ten temat i podaliśmy link na stronę Heinekena. Artykuł spotkał się ze sporym zainteresowaniem – tysiące osób zaczęło już nabierać swoich znajomych. Jeśli ktoś przeoczył ten artykuł, a nie stał się jeszcze obiektem żartu, powinien niezwłocznie zajrzeć do tekstu: Okpij najlepszego kolegę z Heinekenem, „MpK-A”, nr 25, 17.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.