Głębszy wgląd w wirusową kampanię marketingową HeinekenaGłębszy wgląd w wirusową kampanię marketingową HeinekenaGłębszy wgląd w wirusową kampanię marketingową HeinekenaGłębszy wgląd w wirusową kampanię marketingową Heinekena

Głębszy wgląd w wirusową kampanię marketingową Heinekena

Głębszy wgląd w wirusową kampanię marketingową Heinekena
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Właściwie przeprowadzony marketing wirusowy pozwala, przy bardzo ograniczonych nakładach inwestycyjnych, dotrzeć do milionów osób. Co więcej, przesyłka wirusowa może być dużo skuteczniejsza niż zwykła przesyłka reklamowa. Za przykład takiej kampanii niech posłuży wirusowa kampania marketingowa Heinekena. Spójrzmy na jej mocne i słabe strony.

W ubiegłym tygodniu opublikowaliśmy krótki tekst na ten temat i podaliśmy link na stronę Heinekena. Artykuł spotkał się ze sporym zainteresowaniem – tysiące osób zaczęło już nabierać swoich znajomych. Jeśli ktoś przeoczył ten artykuł, a nie stał się jeszcze obiektem żartu, powinien niezwłocznie zajrzeć do tekstu: Okpij najlepszego kolegę z Heinekenem, „MpK-A”, nr 25, 17.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja