Znamy program konferencji Insummit Youth
  • 0
  • 1
15.03.2023

Znamy program konferencji Insummit Youth

21 kwietnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się Insummit Youth. Konferencja organizowana przez PTBRiO poświęcona jest zrozumieniu pokolenia Z i Alpha.

Konferencja stanowi drugie obok wrześniowego Festiwalu Insightów i Innowacji wydarzenie PTBRIO pod marką Insummit. Tym razem w całości poświęcone będzie pokoleniom Zet & Alpha. Skierowane jest do wszystkich, których różnorodność zachowań młodych generacji fascynuje i inspiruje do działania.

Wydarzenie skierowane jest dla osób, które działają w jednym (lub więcej) z poniższych obszarów:

  • Badania
  • Data science
  • Innowacje
  • Strategia
  • Kreacja
  • Marketing
  • Media
  • UX/CX/HX
  • Consulting
  • Digital
  • Design
  • Service design
  • Sustainable growth
  • Kultura/Rozrywka
  • Policy making
  • NGO

Podczas konferencji będzie można posłuchać prelekcji:

  • There’s No Such Thing as Generation? – Aleksandra Gębarowska (senior customer consultant, NielsenIQ), Michał Lutostański (strategy business director, Kantar)
  • Let’s play the game – co ty wiesz o GenZ, Boomer? – Damian Borowiec (senior media & creative strategist, MediaHub), Olga Wójcicka (consumer insight manager, MullenLowe)
  • Identity Nomads. Płynność tożsamości i inne trendy kształtujące młode pokolenia – Aleksandra Kulińska (future change analyst, Infuture.institute), Aleksandra Trapp (head of culture and trends, Infuture.institute)
  • Talk Show – Wiktoria Wójcik (inStreamly), Anna Rzeźnik (CPC brand consultants, TBA)
  • Lot bezzałogowej sondy kulturowej w przestrzeń Digital Natives. Wystawa insightów zebranych generatywnie w orbicie Zet (metoda: cultural probes) – Marta Lutostańska (UX researcher, Allegro), Justyna Zynek-Mahometa (UX researcher, Allegro)
  • Zetki – pokolenie, które chodzi własnymi ścieżkami – Przemysław Huk (research manager, Insight Lab), Marcin Augustyniak (Selectivv Data Tank)
  • Po co nam 5-letnie studia? Redefinicja umiejętności jutra w erze ChatGPT – Piotr Bombol (Adaily)
  • Kto Ty jesteś? – Już nie Polak mały. Jak młodzi definiują swoją tożsamość? – Marta Ulman (brand strategist, Grupa Pracuj), Jakub Kwaczyński (strategy director, GoldenSubmarine)

Tylko do 22 marca można kupić bilety w cenie early bird. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie insummit.pl/youth.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Insummit Youth

Insummit Youth

15 marca 2023

14 marca 2023