1 4 0 0 0 24.03.2022Reporterzy bez Granic tworzą loterię, która pozwoli dotrzeć do prawdy obywatelom państw stosujących cenzuręOrganizacja Reporterzy bez Granic uruchomiła narodowe losowania „The Truth Wins” w Rosji, Turcji i Brazylii. Wykorzystuje mechanizm loterii do udostępniania prawdziwych informacji obywatelom tych państw, w których funkcjonuje cenzura.
0 1 0 0 0 24.03.2022Nowe motto marki Lancerto – „Be Yourself!”Wraz z zaprezentowaniem kolekcji na sezon wiosna/lato 2022 marka męskich koszul, marynarek i garniturów Lancerto rozpoczyna kampanię wizerunkową. Przedstawia też swoje nowe motto.
0 1 0 0 0 24.03.2022Volkswagen Group Polska poszerza współpracę z ArtegenceVolkswagen Group Polska poszerza współpracę z Artegence. Do tej pory agencja zajmowała się obsługą technologiczną i digital consumer journey marki Volkswagen. Teraz będzie odpowiadać też za kanały social media marek Volkswagen i Volkswagen Home.
0 8 0 0 0 24.03.2022Mural Andrzeja Pągowskiego dla Ukrainy – „Panna wolna”W Warszawie w dzielnicy Targówek przy ul. Radzymińskiej 140 powstaje dzieło Andrzeja Pągowskiego zatytułowane „Panna wolna”. To artystyczny protest przeciwko wojnie.
0 10 0 0 0 24.03.2022Widoczny tylko nocą mural powstał z okazji odrestaurowania „Głosu Śląska”Z okazji odrestaurowania XVIII-wiecznych organów Michaela Englera we Wrocławiu przy ul. Włodkowica 16 pojawił się mural. Część jego elementów widoczna jest dopiero nocą.
0 1 0 0 0 24.03.2022Marka Porta obsługiwana komunikacyjnie przez agencję Dziadek do OrzechówPrzetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki drzwi Porta w 2022 r. wygrała krakowska agencja reklamowa Dziadek do Orzechów. Pierwsze wspólne działania ujrzą światło dzienne w kwietniu.
0 2 0 0 0 23.03.2022X Golden Marketing Conference – jubileuszowa edycja pełna wiedzy o aktualnych trendachPodczas jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21–22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawitają eksperci branży marketingowej. Opowiedzą, jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju firm i usług. Przedstawią najbardziej aktualne tematy związane z bezpieczeństwem w sieci, dezinformacją oraz tym, jak się przed nią bronić.
0 1 0 0 0 23.03.2022Nestlé i TZMO ograniczają działania w Rosji. Powstała lista firm, które kontynuują działalność na tym rynkuToruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych i Nestlé ogłosiły ograniczenie swojej obecności na rynku rosyjskim. Dołączają do ponad 500 firm, które wycofały się z Rosji lub zawiesiły tam działania. Pozostaje jednak jeszcze około 70 firm, które nie podjęły żadnej decyzji w związku z sankcjami nakładanymi na Rosję.
1 14 0 0 0 23.03.2022„Poza utartą ścieżką” – kampania kanału National GeographicKanał National Geographic ruszył z kampanią „Poza utartą ścieżką”. W spocie stacja prezentuje premierowe programy i odkrywców, których nie ogranicza odległość, wysokość, głębokość czy niebezpieczeństwo. Ich historie opowiadane przez stację pozwalają widzom odkrywać często niedostępne miejsca i brać udział w niezwykłych wyprawach tropem inżynierii, ekstremalnych wrażeń i eksploracji.
0 2 0 0 0 23.03.2022Idea zastąpi Ikeę w Rosji?Ikea to jedna z firm, które wycofały się z rosyjskiego rynku po agresji tego kraju na Ukrainę. Jak podaje portal www.next.gazeta.pl, marka może zostać zastąpiona siecią Idea o łudząco podobnym logotypie.