Prace nad sztuczną inteligencją trwają od dziesięcioleci, ale dopiero ostatnie miesiące przyniosły spektakularne przyspieszenie w rozwoju tej technologii. Wiele wskazuje na to, że AI zadomowi się w wielu dziedzinach życia – w tym także w marketingu – szybciej i w znacznie większym zakresie, niż myśleliśmy.Sztuczna inteligencja może mieć wiele definicji. Na potrzeby tego tekstu przyjmijmy, że to zbiór rozwiązań technologicznych pozwalających maszynom samodzielnie wykonywać czynności, do których wcześniej konieczne było zaangażowanie człowieka.
Na płaszczyźnie marketingowej pole do popisu dla AI to przede wszystkim tworzenie tekstów i grafik. Z kolei machine learning pomaga zautomatyzować procesy analityczne oraz modelować różnego rodzaju zdarzenia, np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.