Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?
ChatGPT nie wyeliminuje prawdziwych twórców treści online (fot. Pixabay)

Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?

Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?
Paweł Sądaj

Paweł Sądaj

-

CEO, założyciel, Netim

Paweł Sądaj

Paweł Sądaj

CEO, założyciel
Netim

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu internetowym. Pracuje nad projektami i rozwojem firmy, jednocześnie zarządzając zespołem. W wolnych chwilach poświęca się rodzinie, maksymalnie wykorzystując czas, który stara się dodatkowo spędzać aktywnie. Z dużym zainteresowaniem śledzi nowinki technologiczne i trendy w digital marketingu.

Prace nad sztuczną inteligencją trwają od dziesięcioleci, ale dopiero ostatnie miesiące przyniosły spektakularne przyspieszenie w rozwoju tej technologii. Wiele wskazuje na to, że AI zadomowi się w wielu dziedzinach życia – w tym także w marketingu – szybciej i w znacznie większym zakresie, niż myśleliśmy.

Sztuczna inteligencja może mieć wiele definicji. Na potrzeby tego tekstu przyjmijmy, że to zbiór rozwiązań technologicznych pozwalających maszynom samodzielnie wykonywać czynności, do których wcześniej konieczne było zaangażowanie człowieka.

Na płaszczyźnie marketingowej pole do popisu dla AI to przede wszystkim tworzenie tekstów i grafik. Z kolei machine learning pomaga zautomatyzować procesy analityczne oraz modelować różnego rodzaju zdarzenia, np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja