Znamy nominacje w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021
  • 0
  • 1
10.09.2021

Znamy nominacje w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021

Poznaliśmy nominowanych w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 września 2021 r. w Warszawie.

Sukces firmy to właściwi ludzie na odpowiednich stanowiskach, szczególnie w czasie będącym wyzwaniem dla firm na całym globie. Jeszcze nigdy liderzy nie byli tak ważni, a duch zespołu nie był tak potrzebny do efektywnego działania. Konkurs Dyrektor E-commerce Roku od dwóch lat docenia liderów e-commerce oraz ich zespoły za innowacyjne podejście do tworzenia nowych cyfrowych rozwiązań.

Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych liderów branży e-commerce, dających realną wartość biznesową i cenionych przez zarządy firm, w których działają. Cieszę się, że w tym roku możemy pokazać kilka wschodzących gwiazd branży e-commerce, które warto w najbliższych latach obserwować. Wierzę, że konkurs ten przyczynia się do weryfikacji czy podnoszenia jakości pracy oraz pokazuje, które modele zarządzania e-commerce dają najlepsze efekty, bo sukces dyrektora i zespołu to sukces całej firmy – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Konkurs Dyrektor E-commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. To jedna z najszybciej rozwijających się branż, a w ostatnich miesiącach siła napędowa i często jedyna opcja działania wielu biznesów.

E-commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a finalnie tysiące i miliony e-konsumentów. To styl myślenia, otwartość i działania dyrektorów e-commerce oraz ich zespołów pomagają we wdrażaniu innowacji i w efekcie sukcesie marki.

Nominowani:

Kategoria cross-border:

  • Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce, eObuwie.pl
  • Wojciech Radziwon, marketing & e-commerce director, R-Gol.pl

Kategoria fashion:

  • Magdalena Staszczyk, e-commerce manager, Tous
  • Michał Pachnik, vce director of e-commerce, CCC.eu

Kategoria FMCG/e-grocery:

  • Maciej Bojczewski, COO, HealthLabs.pl
  • Marcin Bojarski, dyrektor ds. e-commerce, Carrefour Polska

Kategoria omnichannel:

  • Jakub Jasiński, omnichannel director, CCC.eu
  • Marcin Bojarski, dyrektor e-commerce, Carrefour Polska

Najlepszy zespół e-commerce B2B:

  • Allegro.pl
  • Pol-Poż.pl

Najlepszy zespół e-commerce B2C:

  • CCC.eu
  • Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Sephora.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Dyrektor e-Commerce Roku 2021

Znamy nominowanych w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021

10 września 2021

9 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2021

Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu

62% ankietowanych Polaków deklaruje, że wiedza o prowadzonych przez firmę działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju ma wpływ na podejmowaną przez nich decyzję zakupową. Jednocześnie co trzeci badany nie jest w stanie wskazać żadnej proekologicznej praktyki dużych sieci handlowych, a 75 proc. z nich przyznaje, że dociera do nich za mało informacji na ten temat. Agencja badawcza Inquiry przyjrzała się oczekiwaniom polskich konsumentów w zakresie ochrony środowiska, ujmując je w raporcie „Zrównoważony rozwój handlu i zachowania konsumenckie”.