PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa
  • 0
  • 1
10.09.2021

PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa

Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU. Będzie współpracować z ubezpieczycielem także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL. Agencja rozpoczęła pracę dla marki jesienią ubiegłego roku, gdy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze ATL i digital.

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że po niecałym roku od rozpoczęcia współpracy w zakresie ATL PZU zdecydowało o ponownym zaproszeniu nas do przetargu, tym razem dotyczącym BTL, który wygraliśmy. Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie i zauważenie wysiłku włożonego przez zespół Leo Burnett Warszawa w budowanie efektywnej komunikacji. Praca dla jednej z najbardziej rozpoznawanych polskich marek jest dla nas wyróżnieniem. Dołożymy starań, by i tym razem wygrany przetarg stał się fundamentem długotrwałej kooperacji – powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

  • 1
PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa

PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa

 

9 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2021

Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu

62% ankietowanych Polaków deklaruje, że wiedza o prowadzonych przez firmę działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju ma wpływ na podejmowaną przez nich decyzję zakupową. Jednocześnie co trzeci badany nie jest w stanie wskazać żadnej proekologicznej praktyki dużych sieci handlowych, a 75 proc. z nich przyznaje, że dociera do nich za mało informacji na ten temat. Agencja badawcza Inquiry przyjrzała się oczekiwaniom polskich konsumentów w zakresie ochrony środowiska, ujmując je w raporcie „Zrównoważony rozwój handlu i zachowania konsumenckie”.