Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU
  • 1
  • 1
8.04.2021

Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU

Ruszyła kampania wizerunkowa PZU. Pierwszy raz występuje w niej najsłynniejsza obecnie polska tenisistka, Iga Świątek.

Triumfatorka wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa przekonuje, że każde zwycięstwo zaczyna się od dobrej strategii, a w życiu warto mieć też solidne wsparcie. To nawiązanie do współpracy tenisistki z ubezpieczycielem. Od lutego 2021 r. PZU jest głównym partnerem Igi Świątek.

Emisja spotu kampanii wizerunkowej zbiega się z prezentacją nowej strategii grupy PZU na najbliższe 4 lata. Kierunki swoich działań, inicjatywy i innowacyjne projekty grupa finansowa ogłosiła 25 marca.

W naszej kampanii pokazujemy, że PZU jest nowoczesną, profesjonalną i konsekwentną w działaniu organizacją. Nie boimy się wyzwań, ciężko pracujemy i dążymy do celu, grając fair play. To sprawia, że ufają nam miliony klientów, którzy mogą skupić się na realizowaniu swoich potrzeb, mając u boku pewnego i sprawdzonego partnera, jakim jest PZU – mówi Anna Plakwicz, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

Kampania wizerunkowa PZU ruszyła 8 kwietnia i potrwa do końca maja. Jak podkreśla Michał Lutostański, dyrektor biura marketingu PZU, adresowana jest do osób, które, tak jak Iga Świątek, mają plan na życie, ciężko pracują, by go zrealizować, ale w nieprzewidzianych sytuacjach chcą liczyć na wsparcie solidnego partnera.

30- i 45-sekundowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie, gdzie komunikacja opiera się na wykorzystaniu formatów wideo oraz reklamy banerowej. Kampania powstała we współpracy z Agencją Warszawa, a spot to dzieło reżysera Dobromiła Sudaka. Za produkcję odpowiedzialny był Papaya Films. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.

  • 1
Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU

Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU

7 kwietnia 2021