Jak design thinking może pomóc ci stać się lepszym liderem w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie?Jak design thinking może pomóc ci stać się lepszym liderem w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie?Jak design thinking może pomóc ci stać się lepszym liderem w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie?Jak design thinking może pomóc ci stać się lepszym liderem w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie?
Dobry lider jest potrzebny jak nigdy dotąd (fot. Pixabay)

Jak design thinking może pomóc ci stać się lepszym liderem w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie?

Jak design thinking może pomóc ci stać się lepszym liderem w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie?
Joanna Blewąska

Joanna Blewąska

-

digital strategy specialist, Bluerank

Joanna Blewąska

Joanna Blewąska

digital strategy specialist
Bluerank

Buduje strategie online oraz wypracowuje rekomendacje dla działań proklienckich. Pomaga markom skuteczniej działać i podejmować decyzje w szybko zmieniającym się, nieprzewidywalnym świecie. Absolwentka studiów podyplomowych PR oraz coaching w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowana trenerka biznesu, moderatorka procesu design thinking.

Co robisz jako lider, gdy twój zespół popełnia błąd? To jedno z kluczowych pytań, które powinni postawić sobie szefowie – szczególnie dziś, w czasach zwanych VUCA. Od tego może zależeć powodzenie firmy i to, czy w czasach koronawirusa dostrzeżesz nowe szanse i możliwości działania.

Poświęcamy bardzo dużo czasu na projektowanie mostu i zdecydowanie za mało na myślenie o ludziach, którzy będą go przekraczać – powiedział prof. Prabhjot Singh, znany specjalista ds. strategii, propagator procesu design thinking. Nawiązał do świata konsumentów, w którym ciągle wiele firm musi przypominać sobie, jak ważne jest myślenie o klientach, ich customer journey i customer experience.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja