Elektroniczne gadżety, którym się nie udałoElektroniczne gadżety, którym się nie udałoElektroniczne gadżety, którym się nie udałoElektroniczne gadżety, którym się nie udało
Są zbyt niepokojące, by zabrać je do domu (fot. kadr z filmu Forbrukerrådet Norge)

Elektroniczne gadżety, którym się nie udało

Elektroniczne gadżety, którym się nie udało
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od jakiegoś czasu firmy kojarzone przede wszystkim z digitalem pragną zaistnieć także w sferze produktów działających offline. Wykraczanie z cyfrowej sfery komfortu nie zawsze jednak wychodzi marce na dobre.

O tym, że firmy często decydują się na digitalizację na odwrót, pisaliśmy jakiś czas temu.

Czytaj więcej: MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót 

Od tamtego momentu minął już prawie rok i trzeba przyznać, że sporo tego rodzaju projektów rozwinęło się w zaskakującym kierunku. Nie zawsze dobrym.

Jesus Diaz w artykule opublikowanym w Co.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się