Facebook i Ray-Ban zapowiadają swoje inteligentne okulary
  • 1
  • 1
9.09.2021

Facebook i Ray-Ban zapowiadają swoje inteligentne okulary

Najprawdopodobniej 9 września odbędzie się premiera inteligentnych okularów Facebooka i Ray-Bana. Marka okularów zamieściła na swojej stronie WWW tę datę wraz z informacją, że użytkownicy, którzy się zarejestrują, otrzymają powiadomienie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50885 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2021

Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu

62% ankietowanych Polaków deklaruje, że wiedza o prowadzonych przez firmę działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju ma wpływ na podejmowaną przez nich decyzję zakupową. Jednocześnie co trzeci badany nie jest w stanie wskazać żadnej proekologicznej praktyki dużych sieci handlowych, a 75 proc. z nich przyznaje, że dociera do nich za mało informacji na ten temat. Agencja badawcza Inquiry przyjrzała się oczekiwaniom polskich konsumentów w zakresie ochrony środowiska, ujmując je w raporcie „Zrównoważony rozwój handlu i zachowania konsumenckie”.