PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
17.09.2020

PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis

Od połowy września PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis. To dom mediowy, którego współwłaścicielami są PZU i PKN Orlen.

Carat odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla PZU od 2019 r. Działania agencji polegały na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marki oraz jej produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Firma zajmowała się też zakupem mediów na potrzeby spółki, raportowaniem, analizą oraz rozliczeniami kampanii.

Współpraca PZU z Sigmą Bis ma zwiększyć efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynąć na synergię działań największych polskich spółek. Sigma Bis zajmie się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii. Ponadto będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów off- i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.

Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 r. PZU ma w nim 34% udziałów, a PKN Orlen 66%. Oprócz obsługi tych dwóch spółek dom mediowy działa także dla innych klientów.

  • 1
PZU przenosi obsługę mediową do własnej agencji

PZU przenosi obsługę mediową do własnej agencji

 

 

16 września 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2020

„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią

Producent i dystrybutor kosmetyków Avon rusza z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem „Watch Me Now”. Ma ona zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.