„Zaszczep się i leć” – Ryanair krytykowany za kampanię oferty na 2021 r.
  • 0
  • 1
15.01.2021

„Zaszczep się i leć” – Ryanair krytykowany za kampanię oferty na 2021 r.

Pod koniec grudnia Ryanair rozpoczął globalną kampanię „Zaszczep się i leć”. Działania trwały do 3 stycznia i spotkały się z negatywnym odbiorem.

Firma promowała w ten sposób ofertę na bilety lotnicze na 2021 r. Sugerowała, że skoro rozpoczęły się szczepienia na koronawirusa, wkrótce możliwe będzie podróżowanie bez przeszkód.

Skargi na reklamę wpłynęły m.in. do Urzędu ds. Standardów Reklamowych w Irlandii, w której siedzibę ma przewoźnik. Konsumenci podkreślali, że Ryanair, zachęcając do przemieszczania się ludzi, przyczyni się do rozprzestrzeniania się wirusa. Liniom zarzucano też, że chcą czerpać korzyści z rozpoczętych szczepień. Część osób obawia się natomiast, że to zapowiedź gorszego traktowania osób niezaszczepionych.

  • 1
Ryanair

Ryanair pod ostrzałem

15 stycznia 2021