LOT od niedawna próbuje konkurować z tanimi liniami, takimi jak Ryanair. Ten ostatni też nie próżnuje i oferuje bilety w jeszcze niższej cenie. Inne linie próbują kampanii reklamowych. Wszystkie te sposoby służą budowie zaufania do linii lotniczych, które po rozpoczęciu pandemii wyparowało.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każda decyzja zakupowa, w dowolnej kategorii produktowej, to rodzaj współpracy. Wymaga zaufania. Firmy budują zaufanie we wszystkich punktach styku z konsumentem i robią to różnymi metodami.
Kiedy konsument regularnie kupuje warzywa na lokalnym bazarku, gwarantem zaufania jest sprzedawca. Znany z twarzy, sprzedaje to samo od wielu lat, w tym samym miejscu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.