Linie lotnicze próbują odbudować zaufanieLinie lotnicze próbują odbudować zaufanieLinie lotnicze próbują odbudować zaufanieLinie lotnicze próbują odbudować zaufanie
Lęk przed lataniem nabrał dodatkowego wymiaru (fot. kadr ze spotu)

Linie lotnicze próbują odbudować zaufanie

Linie lotnicze próbują odbudować zaufanie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

LOT od niedawna próbuje konkurować z tanimi liniami, takimi jak Ryanair. Ten ostatni też nie próżnuje i oferuje bilety w jeszcze niższej cenie. Inne linie próbują kampanii reklamowych. Wszystkie te sposoby służą budowie zaufania do linii lotniczych, które po rozpoczęciu pandemii wyparowało.

Każda decyzja zakupowa, w dowolnej kategorii produktowej, to rodzaj współpracy. Wymaga zaufania. Firmy budują zaufanie we wszystkich punktach styku z konsumentem i robią to różnymi metodami.

Kiedy konsument regularnie kupuje warzywa na lokalnym bazarku, gwarantem zaufania jest sprzedawca. Znany z twarzy, sprzedaje to samo od wielu lat, w tym samym miejscu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się