Zalando testuje dostawę do domu pod nieobecność kupującego
  • 0
  • 2
16.01.2019

Zalando testuje dostawę do domu pod nieobecność kupującego

Zalando i firma kurierska Bpost połączyły siły, by zbadać potencjał dostaw typu in home delivery, czyli bezpośrednio do mieszkania pod nieobecność kupującego. Testy prowadzone są w Belgii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2019

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2019

Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada

Część prac prezentowanych w ramach kampanii „Jedz ostrożnie” umacnia stereotypowy wizerunek choroby otyłości oraz przyczynia się do dyskryminacji i stygmatyzacji. Taki zarzut stawia organizatorom 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS Magdalena Gajda, społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość. W odpowiedzi na list otwarty AMS tłumaczy, że intencją akcji było zwrócenie uwagi na kwestie zdrowego stylu życia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2019

Reklamy atrakcyjnych wyprzedaży noworocznych rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami. Analiza Deloitte i Dealavo

Hasło „noworoczne wyprzedaże” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 r. pozostały jednak właściwie na niezmienionym poziomie.

15 stycznia 2019