Zalando testuje dostawę do domu pod nieobecność kupującego - Marketing przy Kawie
Zalando testuje dostawę do domu pod nieobecność kupującego
  • 0
  • 2
16.01.2019

Zalando testuje dostawę do domu pod nieobecność kupującego

Zalando i firma kurierska Bpost połączyły siły, by zbadać potencjał dostaw typu in home delivery, czyli bezpośrednio do mieszkania pod nieobecność kupującego. Testy prowadzone są w Belgii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55626 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2019

  • 0
  • 9
  • 0
16.01.2019

Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada

Część prac prezentowanych w ramach kampanii „Jedz ostrożnie” umacnia stereotypowy wizerunek choroby otyłości oraz przyczynia się do dyskryminacji i stygmatyzacji. Taki zarzut stawia organizatorom 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS Magdalena Gajda, społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość. W odpowiedzi na list otwarty AMS tłumaczy, że intencją akcji było zwrócenie uwagi na kwestie zdrowego stylu życia.

15 stycznia 2019