Po pierwsze – słuchaj ich. Nowe wskazówki w marketingu skierowanym do kobietPo pierwsze – słuchaj ich. Nowe wskazówki w marketingu skierowanym do kobietPo pierwsze – słuchaj ich. Nowe wskazówki w marketingu skierowanym do kobietPo pierwsze – słuchaj ich. Nowe wskazówki w marketingu skierowanym do kobiet
Marki powinny słuchać kobiecych rozmów (kadr z Velvet „Uwolnij emocje”)

Po pierwsze – słuchaj ich. Nowe wskazówki w marketingu skierowanym do kobiet

Po pierwsze – słuchaj ich. Nowe wskazówki w marketingu skierowanym do kobiet
Justyna Mądro

Justyna Mądro

-

Justyna Mądro

Justyna Mądro

Jeśli kobiety nie mogą zdecydować, czego chcą, to każdy specjalista od marketingu chętnie wskaże im, czego mogłyby chcieć. O zwyczajach konsumentek, kampaniach reklamowych skierowanych do kobiet oraz m.in. o tym, kto w dzisiejszych czasach nie zna Macieja Zienia, opowiadali prelegenci konferencji „Customer Empowerment, czyli klient ma głos”, zorganizowanej przez portal Prekursorki.pl.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się