Reklamy atrakcyjnych wyprzedaży noworocznych rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami. Analiza Deloitte i Dealavo
  • 0
  • 1
16.01.2019

Reklamy atrakcyjnych wyprzedaży noworocznych rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami. Analiza Deloitte i Dealavo

Hasło „noworoczne wyprzedaże” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 r. pozostały jednak właściwie na niezmienionym poziomie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2019

15 stycznia 2019