Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada
  • 0
  • 9
16.01.2019

Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada

Część prac prezentowanych w ramach kampanii „Jedz ostrożnie” umacnia stereotypowy wizerunek choroby otyłości oraz przyczynia się do dyskryminacji i stygmatyzacji. Taki zarzut stawia organizatorom 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS Magdalena Gajda, społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość. W odpowiedzi na list otwarty AMS tłumaczy, że intencją akcji było zwrócenie uwagi na kwestie zdrowego stylu życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2019

Reklamy atrakcyjnych wyprzedaży noworocznych rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami. Analiza Deloitte i Dealavo

Hasło „noworoczne wyprzedaże” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 r. pozostały jednak właściwie na niezmienionym poziomie.

15 stycznia 2019