Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada - Marketing przy Kawie
Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada
  • 0
  • 9
16.01.2019

Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiada

Część prac prezentowanych w ramach kampanii „Jedz ostrożnie” umacnia stereotypowy wizerunek choroby otyłości oraz przyczynia się do dyskryminacji i stygmatyzacji. Taki zarzut stawia organizatorom 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS Magdalena Gajda, społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość. W odpowiedzi na list otwarty AMS tłumaczy, że intencją akcji było zwrócenie uwagi na kwestie zdrowego stylu życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2019

15 stycznia 2019