1 6 0 0 0 9.03.2018Styl goth i „Alicja w Krainie Czarów” w nowej kolekcji IkeiBea Åkerlund to aktywistka świata mody. Działa na pograniczu filmu, mody i muzyki. Przygotowała dla Ikei kolekcję łączącą styl goth i hollywoodzki przepych.
4 0 0 0 0 9.03.2018Pierwsze tańce homoseksualnych małżeństw w spocie Apple’aW grudniu Australia zalegalizowała homoseksualne śluby. Z tej okazji Apple przygotował film zatytułowany „First Dance”. Ukazuje on pierwsze tańce nowożeńców.
2 0 0 0 0 9.03.2018 Aktualizacja: 17:0520.03.2018Dorota Wellman w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej T‑Mobile9 marca T‑Mobile rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową. Podkreśla w niej jakość sieci i zalety korzystania z niej. Do udziału w spotach firma ponownie zaprosiła swoich klientów. 15 marca pojawiły się nowe spoty z udziałem dziennikarki.
2 0 0 0 0 9.03.2018Bieganie i kolarstwo w wiosennej kampanii Decathlonu9 marca wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Jedyną zasadą jest przyjemność”.
1 7 0 0 0 9.03.2018Wampiry i Piotr Adamczyk w kampanii wizerunkowej Eurobanku„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się Eurobank. Bohaterami jego najnowszej kampanii są wampiry. Twarzą marki pozostaje Piotr Adamczyk.
0 7 0 0 1 9.03.2018Polski Internet w lutym 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w lutym 2018 r. wyniosła ogółem 28 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 24,3 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,1 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
3 1 0 0 0 9.03.2018 Aktualizacja: 16:0015.03.2018Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii ReservedTwarzą kolekcji na sezon wiosna-lato 2018 została Cindy Crawford. To element strategii LPP budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved. W 2017 r. twarzą marki była modelka Kate Moss. Uczestniczyła ona również w otwarciu pierwszego sklepu marki w Londynie.
0 1 0 0 1 8.03.2018„Rzeczywistości damsko-męskie” – raport firmy IzmałkowaAgencja badawcza Izmałkowa na podstawie swoich badań z ostatnich dwóch lat przygotowała raport, który jest zbiorem insightów o kobietach i mężczyznach. Zarówno w kontekście konsumenckim, jak i relacyjnym.
0 4 0 0 0 8.03.2018Treści wideo nadal chcemy oglądać w telewizorze, ale młodsi wolą laptop. Badanie StarcomuAgencja mediowa Starcom przeprowadziła badanie na temat urządzeń wybieranych przez użytkowników do oglądania treści wideo. Respondenci wskazali telewizor jako urządzenie pierwszego wyboru, ale w młodszych grupach ważniejszy okazał się laptop. Kluczowy wpływ na wybór urządzenia ma to, jakie treści zamierzamy oglądać.
1 2 0 0 0 8.03.2018Kampania „Stand4her” marki Avon8 marca, w Międzynarodowy Dzień Kobiet, rusza kampania „Stand4her” marki Avon. Jej celem jest inspirowanie i motywowanie młodych kobiet, by sięgały po swoje marzenia niezależnie od sytuacji życiowej, w jakiej się znajdują. Osią działań będzie teledysk do piosenki „All My Girls”, nagrany przez duet Icona Pop. Istotna jest też strona internetowa, na której znajdą się historie mieszkanek różnych zakątków świata, m.in. dwóch Polek.