Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydajeDyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydajeDyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydajeDyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje
W budowaniu relacji z klientami liczy się ich pozytywne doświadczenie i poczucie wyjątkowości (fot. Pixabay)

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje

Maciej Bednarek

-

specjalista z zakresu prawa ochrony danych osobowych, Kancelaria Adwokacka Pałucki & Szkutnik

Maciej Bednarek

specjalista z zakresu prawa ochrony danych osobowych, Kancelaria Adwokacka Pałucki & Szkutnik

Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, prawie budowlanym, prawie pracy, regulacjach odnoszących się do branży e-commerce. Jest członkiem stowarzyszenia SABI oraz świadczy usługi inspektora ochrony danych osobowych.

Filip Zajdel

-

head of customer success, Sparta Loyalty

Filip Zajdel

head of customer success, Sparta Loyalty

Od 2008 r. zajmuje się programami lojalnościowymi i projektami CRM. Pracował w firmach konsultingowych i IT, w których odpowiedzialny był za doradztwo koncepcyjne w zakresie lojalności klientów oraz za zespoły specjalistów zajmujących się budową i realizacją programów lojalnościowych dla wielu branż (paliwowej, odzieżowej, FMCG, dermo oraz B2B). Od 2014 r. w Spartavity zajmuje się strategią i sprzedażą platformy Sparta Loyalty. Brał udział w projektach wdrożeniowych systemów lojalnościowych oraz kart podarunkowych dla takich firm, jak The Body Shop, Briju, Gatta, New Balance, Kazar, iDream, Taranko.

Na początku stycznia sprzedawcy musieli zmienić sposób informowania klientów o cenach, zwłaszcza o obniżkach i promocjach. Wszystko z powodu dyrektywy Omnibus. Nowe przepisy to jednak nie tylko dodatkowy obowiązek, ale i okazja do tego, by zbudować indywidualne, silne relacje z klientami. Dyrektywa nie dotyczy bowiem tych, którzy w ramach programów lojalnościowych faktycznie dostosowują ofertę do potrzeb uczestników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja