- 1
- 1
Wystartowała kampania „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”
Marka Lay’s ujawnia w najnowszej kampanii sekrety produkcji chipsów. Zaprezentowano konsumentom znaczenie jakości surowca dla powstania smaku chipsów.
Jesień to sezon na przekąski. Z tej okazji marka Lay’s przybliża konsumentom proces powstawania chipsów. Podkreśla, że produkowane są z polskich ziemniaków ze zrównoważonych upraw. Nowa kampania pokazuje ziemniaka jako surowiec kluczowy dla wytworzenia chipsów.
– Celem najnowszej kampanii Lay’s jest przypomnienie konsumentom, że do produkcji chipsów Lay’s wykorzystujemy tylko najwyższej jakości ziemniaki pochodzące z polskich upraw. Poprzez skierowanie uwagi właśnie na ziemniaka chcemy budować świadomość na temat procesu wytwórczego i istotnego znaczenia naturalnych surowców dla jakości produktu końcowego. Mamy doskonałych dostawców – polskich rolników, którzy uprawiają ziemniaki w sposób zrównoważony – powiedziała Monika Kruk, brand manager marki Lay’s.
Nowa kampania marketingowa 360 stopni realizowana jest w kanałach najlepiej dostosowanych do grupy docelowej. W stacjach telewizyjnych emitowany jest spot z hasłem przewodnim „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”.
Marka podjęła współpracę z influencerem Piotrem Latałą, który jako @Ziemniak.tv publikuje treści edukacyjne dla konsumentów w mediach społecznościowych (You Tube, Instagram). Kampanię wspierać będą także działania edukacyjne prowadzone w serwisach własnych PepsiCo oraz u partnerów mediowych.
Za kampanię edukacyjną, strategię oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Zenith. Adaptację trwającego 30 sekund spotu przygotowała agencja H2O. Planowaniem i zakupem mediów oraz współpracą z influencerami zajmuje się Zenith. Działania reklamowe potrwają do 31 października.
- 1