McSzczerość popłacaMcSzczerość popłacaMcSzczerość popłacaMcSzczerość popłaca
Nie ma to jak być śledczym we własnej sprawie (fot. kadr ze spotu McDonald’s)

McSzczerość popłaca

McSzczerość popłaca
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

McDonald’s stawia na szczerość. W polskiej kampanii dociekliwi młodzi ludzie sprawdzają, z czego robione są hamburgery i frytki. Oddział w Kanadzie wyjaśnia, dlaczego hamburger otrzymany przez klienta wygląda inaczej niż ten przedstawiony na plakacie reklamowym. Wszystko dlatego, że w epoce cyfrowej decyzję zakupową podejmujemy inaczej niż kiedyś.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się