AI czy non-AI? Co wybierze branża marketingowa? - Marketing przy Kawie
AI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketinguAI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketinguAI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketinguAI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu
Wykorzystania narzędzi AI w marketingu... najlepiej się po prostu nauczyć (fot. Miikka Luotio/Unsplash)

AI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu

AI czy non-AI – oto jest pytanie. Korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu
Krzysztof Gorecki

Krzysztof Gorecki

-

CEO, Inmarketing Digital Agency

Krzysztof Gorecki

Krzysztof Gorecki

CEO
Inmarketing Digital Agency

Przedsiębiorca, CEO i lider 30-osobowej agencji marketingowej. Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, trener i konsultant. W codziennej pracy nie tylko przewodzi zespołowi, konsultuje projekty, szkoli, ale też odpowiada za działania marketingowe agencji. W trakcie swojej kariery w różnych projektach marketingowych współpracował z firmami i instytucjami takimi jak Al.Capone, GPW, Acciona Nieruchomości, TU Warta SA, Grant Thornton, Sport.pl, Senses Restaurant, Kancelaria PragmatIQ, Collegium Da Vinci, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa, Grupa ODiTK, Świat AGD, Postal, Herding, Bigram SA czy Akademia Piłkarska Reissa.

Parafrazując słowa Szekspirowskiego dramatu, można zastanawiać się nad wieloma scenariuszami rozwoju technologii i jej wpływu na biznes. Z czasem przybywa nam praktycznych przykładów, które skłaniają niekiedy do entuzjastycznego, a innym razem sceptycznego nastawienia do AI w biznesie i marketingu. Rozrachujmy się więc w tej kwestii jeszcze raz.

Z perspektywy branży marketingowej w ciągu ostatniego roku wykorzystanie sztucznej inteligencji w biznesie, szczególnie firm z sektora MŚP, wzrosło ogromnie. Na wszystkich platformach społecznościowych, w mass mediach, na konferencjach i w prywatnych rozmowach toczyły się dyskusje. Były napędzane błyskawicznym rozwojem ChataGPT, produktu firmy OpenAI, która w listopadzie 2022 roku wypuściła przełomową wersję GPT 3.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja