Parafrazując słowa Szekspirowskiego dramatu, można zastanawiać się nad wieloma scenariuszami rozwoju technologii i jej wpływu na biznes. Z czasem przybywa nam praktycznych przykładów, które skłaniają niekiedy do entuzjastycznego, a innym razem sceptycznego nastawienia do AI w biznesie i marketingu. Rozrachujmy się więc w tej kwestii jeszcze raz.Z perspektywy branży marketingowej w ciągu ostatniego roku wykorzystanie sztucznej inteligencji w biznesie, szczególnie firm z sektora MŚP, wzrosło ogromnie. Na wszystkich platformach społecznościowych, w mass mediach, na konferencjach i w prywatnych rozmowach toczyły się dyskusje. Były napędzane błyskawicznym rozwojem ChataGPT, produktu firmy OpenAI, która w listopadzie 2022 roku wypuściła przełomową wersję GPT 3.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.