- 0
- 2
Lidl Polska założył profil na Spotify
Sieć sklepów Lidl podkreśla, że jej kanał na Spotify ma przede wszystkim inspirować i towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Utworzone na koncie playlisty starano się dopasować do każdej okazji. Na koncie marki pojawią się klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te dopasowane do marek własnych Lidla czy tygodni tematycznych. Będą również muzyczne wybory ambasadorów marki.
Uruchomienie oficjalnego profilu Lidl Polska na Spotify ma na celu budowanie więzi z klientami w wyjątkowy, kreatywny sposób. Firma stara się też w ten sposób dotrzeć ze swoją marką do nowych konsumentów. Lidl chce towarzyszyć swoim klientom nie tylko podczas zakupów. Muzyka z oficjalnego profilu na platformie streamingowej ma m.in. pomóc im relaksować się, towarzyszyć w podróżach czy codziennych czynnościach.
Marka powołuje się na dane Spotify, według których:
- 97% młodych ludzi deklaruje, że słucha muzyki dla przyjemności;
- 65% osób słucha jej codziennie (Spotify Internal Data, Spotify Free users, October 2022, PL).
- 2