Zakończyła się VI Konferencja Polzak Marketing
  • 0
  • 1
25.11.2022

Zakończyła się VI Konferencja Polzak Marketing

17 listopada w Warszawie odbyła się VI edycja Konferencji Polzak Marketing. Zgromadziła 119 uczestników oraz 14 prelegentów, którzy poruszyli 10 tematów. Celem wydarzenia jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.

Rokrocznie wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

VI Konferencja Polzak Marketing obejmowała następujące wystąpienia:

  • Panorama rynku mediowego 2022 – Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief investment officer, Publicis Groupe Polska
  • Czy zaangażowanie społeczne może być efektywne w komunikacji? Case Study kampanii Yes „Jestem kobietą” – Marcin Gaworski, CEO & partner; Magdalena Kozanowska, managing director & partner, 180heartbeats + Jung v. Matt
  • Zrównoważony rozwój – epidemia idei. Co to takiego ESG i dlaczego nie można go już dłużej ignorować? – dr Marta Karwacka, senior manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte
  • Brands for Good – Jan Mosiejczuk, strategy, brand and communication expert, Sustainable Brands Poland; Mateusz Głowacki, dyrektor badań ilościowych, Ipsos Poland
  • Sustainable marketing – rola marketingu w kształtowaniu zrównoważonego stylu życia – Tomasz Pawlikowski, member of global advisory board, Sustainable Brands
  • Szanse i wyzwania programatycznego i automatycznego zakupu mediów – Jacek Dzięcielak, CEO Dgtal – Media Management & Consulting
  • Brand purpose – going to public or going to purpose? – dr Anna Niewiadomy, manager, Deloitte Digital; dr Marta Karwacka, senior manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte
  • Influencer marketing – w czym tkwi jego siła i jaka czeka go przyszłość po rekomendacjach UOKiK-u? – Maciej Dutkowski, partner & chief creative officer; Marek Myślicki, chief growth officer, Stor9_
  • Wyprawa po złote runo. W drodze do pomiaru crossmediowego – Agnieszka Gosiewska, managing director, Nielsen Polska
  • Od brand safety do responsible advertising – jak odpowiedzialnie i efektywnie poruszać się w świecie reklamy online? – Artur Wójcik, strategic account director; Katarzyna Kabiesz, research & insights manager CEE, Teads

W organizacji wydarzenia pomogły agencje zrzeszone w SAR

Kreacją i produkcją zajęła się agencja Ministry of Creativity. Scenografię przygotowały Live Age i Spice for Space. Produkcja i komunikacja wydarzenia – Maria Zaremba, senior project manager SAR. Komunikacja wydarzenia ze strony PSML – Sylwia Grzymała, head of marketing & communications.

Za program konferencji odpowiedzialni byli:

  • Magdalena Spisak, procurement consultant SAR
  • Marcin Wocial, indirect procurement manager z Grupy Play

Wręczone uczestnikom konferencji upominki zostały przygotowane przez przedsiębiorstwo społeczne Kobiety Wędrowne. Kontynuuje ono działania Fundacji Konflikt.

Organizatorami konferencji Polzak Marketing są:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)

Marketing przy Kawie był patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
VI Konferencja Polzak Marketing

VI Konferencja Polzak Marketing

25 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursu

W XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury nagrodzili łącznie 35 projektów spośród 103 nominowanych. Przyznali 10 złotych nagród i 24 srebrne. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną za projekt wyróżniający się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych. Z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 srebrne nagrody.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii

Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.