Zakończyła się VI Konferencja Polzak Marketing
  • 0
  • 1
25.11.2022

Zakończyła się VI Konferencja Polzak Marketing

17 listopada w Warszawie odbyła się VI edycja Konferencji Polzak Marketing. Zgromadziła 119 uczestników oraz 14 prelegentów, którzy poruszyli 10 tematów. Celem wydarzenia jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursu

W XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury nagrodzili łącznie 35 projektów spośród 103 nominowanych. Przyznali 10 złotych nagród i 24 srebrne. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną za projekt wyróżniający się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych. Z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 srebrne nagrody.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii

Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.