TikTok we współpracy z SexedPL w akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”
  • 0
  • 1
25.11.2022

TikTok we współpracy z SexedPL w akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”

TikTok prowadzi globalną kampanię w ramach akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”. W Polsce działania realizowane są we współpracy z organizacją SexedPL.

Kampania wystartowała 25 listopada, czyli w Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet. Potrwa do 10 grudnia – Międzynarodowego Dnia Praw Człowieka.

TikTok chce zwiększyć edukować swoją społeczność na temat przemocy ze względu na płeć. Podejmuje globalnie działania, które obejmują:

  • promowane hasztagi #EndViolenceAgainstWomen i #EndGenderBasedViolence;
  • specjalne serwisy informacyjne wewnątrz aplikacji;
  • powiadomienia kierowane do użytkowników.

Temat przemocy w dużej mierze dotyczy kobiet, ale mężczyźni również jej doświadczają. Dlatego powstanie seria filmów poruszających temat przemocy wobec mężczyzn.

 

@sexed.pl

Nie bój się z nami skontaktować! ❤️ #vouge #przemoc #pomoc #liniapomocy

♬ dźwięk oryginalny – SEXEDPL

– Najbardziej widoczną formą przemocy jest ta fizyczna, która zostawia ślady na ciele. A przecież przemocą jest także to, czego nie widać. Na przykład szantaż, karanie milczeniem czy niechciany dotyk. Ważne jest, żebyśmy wiedzieli, jak reagować na przemoc, kiedy jej doświadczamy, jesteśmy jej świadkiem. Także kiedy zaczynamy widzieć, że to my jesteśmy sprawcami przemocy. Cieszymy się, że w ramach kampanii „16 Dni Przeciwko Przemocy” mamy okazję powiedzieć użytkownikom TikToka, że reagowanie na przemoc naprawdę ma znaczenie – mówi Anja Rubik, założycielka Fundacji SexedPL.

TikTok stosuje politykę zerowej tolerancji wobec treści, które naruszają Zasady Społeczności

Treści czy konta, które nawołują do przemocy, popierają ją lub promują, są usuwane. W uzasadnionych przypadkach są zgłaszane odpowiednim organom prawnym. Tylko w drugim kwartale tego roku z platformy usunięto ponad 113 mln filmów, które były niezgodne z jej zasadami.

  • 1
TikTok we współpracy z SexedPL zwraca uwagę na przemoc uwarunkowaną płcią

TikTok we współpracy z SexedPL zwraca uwagę na przemoc uwarunkowaną płcią

25 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursu

W XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury nagrodzili łącznie 35 projektów spośród 103 nominowanych. Przyznali 10 złotych nagród i 24 srebrne. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną za projekt wyróżniający się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych. Z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 srebrne nagrody.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii

Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.