Władze miasta Chone w Ekwadorze chcą obłaskawić zirytowanych kierowców memami
  • 0
  • 3
19.04.2021

Władze miasta Chone w Ekwadorze chcą obłaskawić zirytowanych kierowców memami

W mieście Chone w Ekwadorze ruszyła kampania „Memebranding”. W jej ramach utrudnienia w ruchu spowodowane remontami ogłaszane są za pomocą memów.

Na ulicach Chone stanęły nośniki, na których zobaczyć można popularne internetowe memy. Mają za zadanie informować o planowanych pracach i rozbawić zirytowanych utrudnieniami kierowców.

Ze względu na pozytywny odbiór ten styl komunikacji będzie stosowany w całym 2021 r. – zapowiedziano. Władze miasta zamierzają zaadaptować go też na potrzeby innych mediów.

Źródło: www.ecuavisa.com

  • 3
Chone

fot. miasto Chone

fot. miasto Chone

Chone

fot. miasto Chone

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

CBRE: Potężne straty gastronomii w centrach handlowych

Przed wybuchem pandemii Polacy odwiedzający centra handlowe chętnie korzystali z oferty gastronomicznej. Ponad połowa klientów na posiłek w strefie food court decydowała się chociaż raz w miesiącu – wynika z danych CBRE. Aktualnie najemcy gastronomiczni, którzy stanowią średnio około 10% wszystkich najemców w centrach handlowych, są w trudnej sytuacji, bo restauracje pozostają otwarte, płacony jest czynsz, mimo że obroty są bardzo niskie.