Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?
Mem = ciekawa grafika + zabawna treść. Prrroste? (fot. Pixabay)

Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?

Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?
Agnieszka Przewoźnik

Agnieszka Przewoźnik

-

board member, sieć reklamowa Społeczności

Agnieszka Przewoźnik

Agnieszka Przewoźnik

board member
sieć reklamowa Społeczności

Memy są formą internetowej satyry. Humorystycznie i zwięźle komentują otaczający nas świat. Wśród ich tematów dominują te związane z polityką, kulturą, życiem celebrytów i naszym własnym, dzięki czemu mają dużą grupę odbiorców. Zalety memów to uniwersalność, prostota przekazu oraz duża dawka humoru. Ich nośnikiem jest internet, a publicznością i dystrybutorami niezliczeni użytkownicy sieci. Jak to wykorzystać w działaniach reklamowych online?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się