Ikea i Carrefour, F1 i Zoom, Żywiec i Żywiec Zdrój. Marki zawsze wchodziły we współprace, ale ostatnie kilka miesięcy to wysyp tego typu działań. Z czego to wynika? Jakie korzyści przynosi co-branding? Jakie niesie ze sobą ryzyko?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Współpraca dwóch marek polegająca na połączeniu działań marketingowych, nosząca nazwę co-branding lub brand partnership, istniała zawsze. W ostatnim roku jednak zyskuje na popularności. Marki z jednej strony muszą skupiać się na tym, co znane i co zawsze zapewniało utrzymanie się na rynku. Na zmniejszaniu ryzyka, poprawie produktywności i wydajności.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.