Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai
  • 0
  • 1
19.04.2021

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.

Zadaniem wykonawcy jest kompleksowa realizacja serwisu. Oznacza to proces od stworzenia autorskiej koncepcji inspirowanej ścieżką zwiedzania w Pawilonie Polski po wdrożenie i utrzymanie przez 12 miesięcy.

Nasz cel to stworzenie nowej, cyfrowej wizytówki Polski w kontekście prezentacji naszego kraju na Wystawie Światowej Expo 2020. Liczymy na kreatywną interpretację naszych dotychczasowych twórczych założeń, których manifestacją jest Pawilon Polski budowany właśnie w Dubaju. Witryna będzie skierowana głównie do odbiorców zagranicznych, dlatego Expo 2020 Dubai traktujemy jako platformę dla szerszej prezentacji uniwersalnych treści pokazujących sukcesy Polski w obszarach gospodarki, nauki, turystyki, kultury.

To ciekawa okazja dla firm z obszaru web development, by współtworzyć narrację i przekaz o Polsce w kontekście największego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie. Zapraszamy do udziału w przetargu – mówi Anna Drozd, koordynator działań komunikacyjnych w zespole Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Wraz z ofertą należy przygotować:

  • koncepcję realizacji zamówienia (maksymalnie 15 slajdów/15 stron A4), obejmującą opis procesu wypracowania założeń kreatywnych strony oraz prac nad architekturą informacji (określenie metodyki prac),
  • interpretację identyfikacji stylistyki wizualnej Poland at Expo 2020 na potrzeby serwisu WWW (np. w formie tablicy inspiracji typu moodboard).

Organizator przetargu przewiduje zwrot kosztów udziału w postępowaniu: 3000 zł netto dla trzech najwyżej ocenionych wykonawców. Oferty w postępowaniu będą oceniane według kryteriów obejmujących:

  • prezentację doświadczenia i portfolio zespołu (30%),
  • jakość koncepcji realizacji zamówienia (30%),
  • cenę (40%).

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przy użyciu platformy zakupowej na stronie internetowej prowadzonego postępowania: www.paih.eb2b.com.pl. Na niej udostępniane będą dokumenty zamówienia, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty związane z postępowaniem.

Nad udziałem Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju czuwa Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Instytucją nadzorującą projekt jest Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

  • 1
Expo 2020 Dubai

Polska Agencja Inwestycji i Handlu ogłosiła przetarg na stronę udziału Polski w Expo 2020 Dubai

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

CBRE: Potężne straty gastronomii w centrach handlowych

Przed wybuchem pandemii Polacy odwiedzający centra handlowe chętnie korzystali z oferty gastronomicznej. Ponad połowa klientów na posiłek w strefie food court decydowała się chociaż raz w miesiącu – wynika z danych CBRE. Aktualnie najemcy gastronomiczni, którzy stanowią średnio około 10% wszystkich najemców w centrach handlowych, są w trudnej sytuacji, bo restauracje pozostają otwarte, płacony jest czynsz, mimo że obroty są bardzo niskie.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

WOŚP na outdoorze dziękuje fundacji i medykom

29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której fundacja prezentuje efekt zbiórki. Dziękuje darczyńcom finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP nie jest tylko styczniową kwestą, ale całorocznymi, zaplanowanymi działaniami mającymi na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.