Ikea we współpracy z Mud Jeans tworzy jeansowe pokrowce na sofy z recyklingu
  • 0
  • 1
19.04.2021

Ikea we współpracy z Mud Jeans tworzy jeansowe pokrowce na sofy z recyklingu

Ikea nawiązała współpracę z holenderską marką Mud Jeans. Wspólnie będą tworzyć ze starych spodni pokrowce Klippan na sofy, by przedłużyć żywotność mebli.

Wymiana pokrycia sofy jest jednym z lepszych sposobów na odświeżenie starego mebla. Pokrowce na sofy Ikea ma w ofercie od dawna.

Teraz pokrycia będą również wytwarzane ze starych spodni. Mud Jeans zostało zaprojektowane jako firma o obiegu zamkniętym. Klienci mogą leasingować jeansy i zwracać je, gdy nie nadają się już do noszenia. W fabryce w Hiszpanii zużyte ubrania są przekształcane w niebieski puch bawełniany. Łącząc go z pierwotną bawełną organiczną i przędzą, uzyskuje się nową tkaninę jeansową. Tkanina ta, zwykle używana do szycia nowych ubrań, będzie teraz również tworzywem pokrowców na sofy.

Pokrowce jeansowe Klippan będą dostępne w sklepach Ikei w Holandii i ośmiu innych krajach od maja 2021 r. zarówno w jasnym, jak i ciemnym kolorze. Ich cena to 99 euro. Klient oddający dwie pary starych jeansów w sklepie Ikei otrzyma 10% zniżki, a ubrania zostaną poddane recyklingowi.

Źródło: www.trendwatching.com

  • 1
jeansowe pokrowce na sofy z recyklingu

Jeansowe pokrowce na sofy z recyklingu to pomysł Ikei i Mud Jeans

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

CBRE: Potężne straty gastronomii w centrach handlowych

Przed wybuchem pandemii Polacy odwiedzający centra handlowe chętnie korzystali z oferty gastronomicznej. Ponad połowa klientów na posiłek w strefie food court decydowała się chociaż raz w miesiącu – wynika z danych CBRE. Aktualnie najemcy gastronomiczni, którzy stanowią średnio około 10% wszystkich najemców w centrach handlowych, są w trudnej sytuacji, bo restauracje pozostają otwarte, płacony jest czynsz, mimo że obroty są bardzo niskie.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

WOŚP na outdoorze dziękuje fundacji i medykom

29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której fundacja prezentuje efekt zbiórki. Dziękuje darczyńcom finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP nie jest tylko styczniową kwestą, ale całorocznymi, zaplanowanymi działaniami mającymi na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.

16 kwietnia 2021