1 1 0 0 0 12.05.2020Andrzej Duda dołącza do #hot16challenge2 i rapuje o „ostrym cieniu mgły”Prezydent Andrzej Duda przyjął nominację rapera Zeusa do #hot16challenge2. Głowa państwa w krótkim filmie rapuje.
0 1 0 0 0 12.05.2020Rynek przedstawia swój model współpracy z KRRiT w realizacji badania jednoźródłowegoPrzedstawiciele rynku mediów i reklamy (PBI, MOC TV, KBR i koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań) organizują się wokół badania jednoźródłowego. Występują do KRRiT z propozycją modelu współpracy, w którym podział obowiązków byłby adekwatny do ponoszonych wydatków.
0 2 0 0 0 11.05.2020Szpilki na siłowni, Alan Andersz, Jacek Bilczyński i Warszawski biegacz podejmują „Wyzwanie Galaxy”Szpilki na siłowni, Alan Andersz, Jacek Bilczyński i Warszawski biegacz będą motywować do aktywności w ramach organizowanego przez Samsunga „Wyzwania Galaxy”. Akcja jest elementem działań komunikacyjnych promujących smartwatch Galaxy Watch Active2.
0 1 0 0 0 11.05.2020Ringier Axel Springer Media AG kupuje MZN PropertyRingier Axel Springer Media AG sfinalizowała wezwanie na akcje spółki MZN Property ogłoszone w lutym 2020 r. Firma nabyła 78,99% akcji właściciela m.in. Morizon.pl, jednego z największych w Polsce serwisów ogłoszeń dotyczących nieruchomości oraz Lendi.pl – dostawcy usług finansowych.
0 7 0 0 0 11.05.2020Polski Internet w kwietniu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w kwietniu 2020 r. wyniosła ogółem 28,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,7 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,2 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 4 9.05.2020Google usunął miliardy nieodpowiednich reklamW 2019 r. Google usunął 2,7 mld „złych reklam”. Określa tak przekazy, które łamią prawo, np. oferują produkty w znacznie zawyżonych cenach albo wyłudzają dane użytkowników. W tym roku takich reklam może być jeszcze więcej ze względu na epidemię koronawirusa.
0 1 0 0 0 9.05.2020Spotify w nowej kampanii pomaga walczyć z samotnościąW nowej kampanii „Listening Together” Spotify korzysta ze swojego najcenniejszego zasobu – milionów danych użytkowników. Oferuje możliwość zidentyfikowania tych, którzy w danym momencie na całym świecie słuchają tej samej piosenki.
0 1 0 0 0 7.05.2020Internet jest liderem reklamy w 2019 r. – IAB Polska/PwC AdExW 2019 r. wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Oznacza to wzrost nakładów o prawie 500 mln zł względem roku wcześniejszego. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 10%.
1 1 0 0 0 7.05.2020OSM Piątnica z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanychOSM Piątnica rozpoczęła pierwszą kampanię promującą nowość w jej ofercie – serki homogenizowane. W spocie pojawia się znana z poprzednich reklam marki Babcia Eugenia.
0 1 0 0 0 7.05.2020Auchan Retail Polska powierza obsługę PR agencji Solski CommunicationsAuchan Retail Polska podpisał umowę na kompleksową obsługę PR z agencją Solski Communications. Współpracę podjęto na czas nieokreślony.