0 1 0 0 0 23.07.2021Kruk wybrał StarcomAgencja mediowa Starcom należąca do Publicis Groupe została wybrana w przetargu do obsługi mediowej firmy windykacyjnej Kruk. Będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup wszystkich mediów dla marki w Polsce. Pierwsza wspólna kampania ruszy we wrześniu, jej filarem będą działania w telewizji.
0 1 0 0 0 23.07.2021Sieć Badawcza Łukasiewicz ogłasza przetarg na realizację kampanii wizerunkowejSieć Badawcza Łukasiewicz ogłosiła przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności sieci jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
0 1 0 0 0 23.07.2021Coca-Cola skupi się na większych markach w obliczu nadciągającego wariantu Delta Covid-19Ponownie rosnąca liczba infekcji przywraca blokady i ograniczenia w niektórych regionach. Wzbudza to obawy o tempo ożywienia gospodarczego i wstrząsa giełdami. W obliczu nadciągającego wariantu Delta Coca-Cola będzie polegać na sprawdzonej podczas pandemii strategii skupienia się na większych markach – powiedział jej szef finansowy.
0 1 0 0 0 23.07.2021Brand New Galaxy powołuje global e-commerce capability teamBrand New Galaxy powołała nową strukturę – global e-commerce capability team. Ma ona projektować globalną ofertę, jak i kompetencje wszystkich agencji o profilu e-com, czyli Pathfindera 23, Content26, Synthrone, Voyagera oraz agencji wspomagających działania e-commerce w BNG i strategicznych partnerów grupy.
0 7 0 0 4 23.07.2021Pasztetowa jako remedium na nieudaną randkę i utratę pracyFirma wędliniarska Duda rozpoczęła internetową kampanię pasztetowej. Wskazuje sytuacje, w których ten produkt ma być pocieszeniem. Na przykład po nieudanym dniu, włamaniu do mieszkania czy rozstaniu z dziewczyną.
0 2 0 0 0 23.07.2021Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome”Łukasz Mróz znany jako Mrozu został polskim ambasadorem marki Jim Beam w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jim Beam Always Welcome”. W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu: Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice.
0 1 0 0 0 23.07.2021Zastrzeżenia do koncentracji Carrefour – TescoPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wystosował zastrzeżenia do przejęcia przez Carrefour Polska powierzchni handlowej wykorzystywanej przez hipermarket Tesco w Bielanach Wrocławskich. Transakcja może doprowadzić do ograniczenia konkurencji na lokalnym rynku.
0 1 0 0 0 22.07.2021Reklama online w dobie post-cookie – raport IAB Polska i PBIZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują raport „Reklama online w dobie post-cookie”. Publikacja omawia zagadnienia związane z projektowanymi zmianami dotyczących 3rd party cookies oraz ich wpływem na cały ekosystem reklamowy.
0 3 0 0 0 22.07.2021Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych – pokazuje badanie ExactoW Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych za 2019 r. wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących dane finansowe przekracza 1,1 mld zł – pokazuje badanie Exacto oraz UMCS w Lublinie i UW.
1 1 0 0 0 22.07.2021Raport „UX i Product Design w Polsce 2021”Dostępna jest już 7. edycja raportu „UX i Product Design w Polsce”. Pokazuje on rolę i miejsce usług UX w branży IT.