Wirtualna asystentka brazylijskiego banku odpowiada na słowne napaści klientów
  • 1
  • 1
19.04.2021

Wirtualna asystentka brazylijskiego banku odpowiada na słowne napaści klientów

W 2018 r. brazylijski bank Bradesco wprowadził wirtualnego asystenta o imieniu BIA (skrót od Bradesco Inteligência Artificial), który przedstawiał się jako kobieta i pomagał klientom. Po nieprzyjemnych doświadczeniach marka zmieniła sposób, w jaki asystentka odpowiada na nieuprzejme wypowiedzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

CBRE: Potężne straty gastronomii w centrach handlowych

Przed wybuchem pandemii Polacy odwiedzający centra handlowe chętnie korzystali z oferty gastronomicznej. Ponad połowa klientów na posiłek w strefie food court decydowała się chociaż raz w miesiącu – wynika z danych CBRE. Aktualnie najemcy gastronomiczni, którzy stanowią średnio około 10% wszystkich najemców w centrach handlowych, są w trudnej sytuacji, bo restauracje pozostają otwarte, płacony jest czynsz, mimo że obroty są bardzo niskie.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

WOŚP na outdoorze dziękuje fundacji i medykom

29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której fundacja prezentuje efekt zbiórki. Dziękuje darczyńcom finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP nie jest tylko styczniową kwestą, ale całorocznymi, zaplanowanymi działaniami mającymi na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.