- 1
- 1
Jeremy Sochan w kampanii 4Move „Now it’s your move”
Polak z NBA Jeremy Sochan wystąpił w kolejnej kampanii marki napojów 4Move, pod hasłem „Now it’s your move”. Ma inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii.
– Jesteśmy dumni z faktu, że Jeremy Sochan zaufał marce 4Move, która łączy wszystkich pasjonatów sportu sięgających wyłącznie po sprawdzone produkty. W kampanii z przyjemnością oglądamy Jeremiego na boisku, dlatego mocno trzymamy kciuki za jego szybki powrót do zdrowia. Z wielkimi nadziejami czekamy na występy naszego ambasadora w narodowych barwach – zaznacza Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.
Sochan ma za sobą drugi sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Obecnie 20-latek powraca do zdrowia po urazie. Jego kolejnym celem jest gra w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Do momentu odniesienia urazu zawodnik pojawił się na parkiecie we wszystkich meczach San Antonio Spurs. Drugi rok z rzędu wziął też udział w starciu najlepszych młodych zawodników ligi podczas weekendu gwiazd NBA.
Wizerunek koszykarza znalazł się na wszystkich napojach 4Move dostępnych w polskich i zagranicznych sklepach. Kampania realizowana jest poprzez kreacje DOOH i OOH, reklamę telewizyjną oraz działania w mediach społecznościowych.
Zaangażowanie Sochana wpisuje się w wieloletnią strategię współpracy marki z gwiazdami współczesnego sportu. Do tej pory produkty firmy FoodCare promowali m.in.:
- Mike Tyson,
- Jose Mourinho,
- Adam Nawałka,
- Jerzy Dudek,
- Robert Kubica,
- Łukasz Podolski.
FoodCare był też sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Borussii Dortmund. Twarzą 4Move był również inny polski koszykarz NBA, Marcin Gortat.
- 1