Czym jest wpływ w influencer marketingu?Czym jest wpływ w influencer marketingu?Czym jest wpływ w influencer marketingu?Czym jest wpływ w influencer marketingu?
Wpływ w influencer marketingu to coś więcej niż popularność i liczba obserwujących (fot. Shvets Production/Pexels)

Czym jest wpływ w influencer marketingu?

Czym jest wpływ w influencer marketingu?
Karolina Przybylska

Karolina Przybylska

-

Karolina Przybylska

Karolina Przybylska

Od 10 lat związana z digital marketingiem i influencer marketingiem. Pracując po stronie marek, prowadziła kampanie z obszarów takich jak beauty, zdrowie, fashion i parenting.

Jednym z największych wyzwań w kampaniach z influencerami jest znalezienie właściwego twórcy. Właściwy oznacza tu: taki, który ma realny wpływ na swoją społeczność i w efekcie pomoże osiągnąć założone cele kampanii.

W definicji influencera zawiera się słowo influence, czyli wpływ, który może wywrzeć na innych dana osoba, pociągając ich do konkretnych i zamierzonych działań. Influencer potrafi zatrzymać czyjąś uwagę i wzbudzić zaufanie. Przyczynia się to do podjęcia przez odbiorcę decyzji, które są pożądane z perspektywy celów marki i jej działań.
Najczęstsze błędy w rozumieniu wpływu
Mogłoby się wydawać, że zdobycie uwagi odbiorcy jest najważniejszym czynnikiem wpływu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja