Jednym z największych wyzwań w kampaniach z influencerami jest znalezienie właściwego twórcy. Właściwy oznacza tu: taki, który ma realny wpływ na swoją społeczność i w efekcie pomoże osiągnąć założone cele kampanii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W definicji influencera zawiera się słowo influence, czyli wpływ, który może wywrzeć na innych dana osoba, pociągając ich do konkretnych i zamierzonych działań. Influencer potrafi zatrzymać czyjąś uwagę i wzbudzić zaufanie. Przyczynia się to do podjęcia przez odbiorcę decyzji, które są pożądane z perspektywy celów marki i jej działań.
Najczęstsze błędy w rozumieniu wpływu
Mogłoby się wydawać, że zdobycie uwagi odbiorcy jest najważniejszym czynnikiem wpływu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.