Zbuntowany anioł pogrąża VictorięZbuntowany anioł pogrąża VictorięZbuntowany anioł pogrąża VictorięZbuntowany anioł pogrąża Victorię
Najsłynniejsza ambasadorka jest symbolem kłopotów marki Victoria’s Secret (fot. kadr ze spotu)

Zbuntowany anioł pogrąża Victorię

Zbuntowany anioł pogrąża Victorię
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Legendarna marka bielizny Victoria’s Secret otwiera pierwszy butik w Polsce. Robi to w szczególnym dla siebie momencie. W skali globalnej walczy ze spadkiem sprzedaży i przegrywa walkę o najmłodsze konsumentki. Co boleśniejsze, symbolem tej zmiany jest były aniołek VS, Gisele Bündchen.

Butik marki powstaje w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Ceny bielizny będą zaczynały się od 55 zł za figi i 125 zł za biustonosze. Produkty brandu, w tym perfumy i akcesoria, są jednak obecne na naszym rynku od dekady.

Pierwszy raz oficjalnie pojawiły się w 2008 roku w salonie bielizny Lanoro, na placu Konstytucji w Warszawie. Okolicznościowe party poprowadził Marcin Prokop.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja