W pierwszym kwartale 2021 r. wydatki reklamowe w Internecie wzrosły o 17,5% i przewyższyły budżety telewizyjne – pokazują dane Publicis Groupe - Marketing przy Kawie
W pierwszym kwartale 2021 r. wydatki reklamowe w Internecie wzrosły o 17,5% i przewyższyły budżety telewizyjne – pokazują dane Publicis Groupe
  • 0
  • 7
31.05.2021

W pierwszym kwartale 2021 r. wydatki reklamowe w Internecie wzrosły o 17,5% i przewyższyły budżety telewizyjne – pokazują dane Publicis Groupe

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 2,2 mld zł. Oznacza to wzrost o 2% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Internet zwiększył udział w rynku do 44,2%. Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
31.05.2021

Nieuczciwa konkurencja FoodCare względem marki Dr. Oetker Polska

Na skutek czynów nieuczciwej konkurencji spółki FoodCare względem Dr. Oetker Polska Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał wprowadzania do obrotu niektórych produktów marki Gellwe. Chodzi o proszek do pieczenia, cukier wanilinowy, żelatynę, sodę oczyszczoną, babeczki z kawałkami czekolady, babeczki czekoladowe, babkę o smaku cytrynowym, ciasto czekoladowe XXL w opakowaniach łudząco podobnych do Dra Oetkera.

30 maja 2021

28 maja 2021

  • 0
  • 8
  • 0
28.05.2021

Wirtualne spotkania stały się dla nas codziennością – pokazało badanie „HX Study” Starcomu

Blisko trzy czwarte polskich internautów deklaruje, że regularnie uczestniczy w spotkaniach online. Tak wynika z badania „HX Study”, przeprowadzonego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem data science Publicis Groupe. Największy odsetek respondentów, niemal 1/3 wszystkich badanych, łączy się zdalnie z rodziną lub znajomymi kilka razy w tygodniu.