Wirtualne spotkania stały się dla nas codziennością – pokazało badanie „HX Study” Starcomu
  • 0
  • 8
28.05.2021

Wirtualne spotkania stały się dla nas codziennością – pokazało badanie „HX Study” Starcomu

Blisko trzy czwarte polskich internautów deklaruje, że regularnie uczestniczy w spotkaniach online. Tak wynika z badania „HX Study”, przeprowadzonego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem data science Publicis Groupe. Największy odsetek respondentów, niemal 1/3 wszystkich badanych, łączy się zdalnie z rodziną lub znajomymi kilka razy w tygodniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 maja 2021