Marka Kopparberg zachęca Brytyjczyków do przybijania piątki na Twitterze
  • 0
  • 1
31.05.2021

Marka Kopparberg zachęca Brytyjczyków do przybijania piątki na Twitterze

Narodowy Dzień Przybijania Piątki w Wielkiej Brytanii to pretekst do spotkań ze znajomymi. W tym roku z powodu pandemii było to utrudnione. Marka Kopparberg rozpoczęła więc kampanię, w której zachęca do wykonania tego gestu wirtualnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.05.2021

Nieuczciwa konkurencja FoodCare względem marki Dr. Oetker Polska

Na skutek czynów nieuczciwej konkurencji spółki FoodCare względem Dr. Oetker Polska Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał wprowadzania do obrotu niektórych produktów marki Gellwe. Chodzi o proszek do pieczenia, cukier wanilinowy, żelatynę, sodę oczyszczoną, babeczki z kawałkami czekolady, babeczki czekoladowe, babkę o smaku cytrynowym, ciasto czekoladowe XXL w opakowaniach łudząco podobnych do Dra Oetkera.

30 maja 2021

28 maja 2021

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
28.05.2021

Wirtualne spotkania stały się dla nas codziennością – pokazało badanie „HX Study” Starcomu

Blisko trzy czwarte polskich internautów deklaruje, że regularnie uczestniczy w spotkaniach online. Tak wynika z badania „HX Study”, przeprowadzonego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem data science Publicis Groupe. Największy odsetek respondentów, niemal 1/3 wszystkich badanych, łączy się zdalnie z rodziną lub znajomymi kilka razy w tygodniu.