Espresso

26 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2021

Spadł indeks niepokoju związanego z pandemią – pokazuje badanie Deloitte

Przyspieszenie procesu szczepień sprawiło, że w ciągu miesiąca nad Wisłą wyraźnie zmniejszyły się obawy związane z pandemią, a indeks niepokoju spadł o 18 p.p. Wyniki opracowanego przez firmę doradczą Deloitte badania „Global State of the Consumer Tracker” pokazują, że poziom poczucia bezpieczeństwa wzrósł we wszystkich badanych aktywnościach konsumenckich, a w przypadku pobytu w hotelu oraz usług wymagających bezpośredniego kontaktu jest najwyższy w historii tej analizy. 47 proc. z nas sen z powiek spędzają obawy o utrzymanie pracy, a ponad trzy czwarte niepokoi się o zdrowie członków rodziny. Polscy konsumenci najbardziej w Europie obawiają się o zdrowie bliskich.

25 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2021

53% Polaków nie popiera opłaty reprograficznej – pokazało badanie SW Research

Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu na początku maja 2021 r. przedstawiło projekt dotyczący rozszerzenia listy urządzeń, które obejmować będzie tzw. opłata reprograficzna. Zgodnie z założeniami ma on zapewnić twórcom godziwą rekompensatę z tytułu potencjalnej straty, jaką mogliby ponieść z powodu kopiowania ich utworów na nośniki. 53% Polaków nie popiera tej opłaty – wynika z badania SW Research.

24 maja 2021

Poprzednie Następne