0 1 0 0 0 5.10.2018Książka „Data Driven Decisions” – wkrótce premiera22 października ukaże się książka „Data Driven Decisions” pod redakcją Mateusza Galicy, Michała Lutostańskiego i Michała Protasiuka. To przewodnik po tym, jak odnaleźć się w natłoku danych. „Data Driven Decisions” jest publikacją, która wskazuje najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.
0 0 0 0 0 5.10.2018Rosnący czas przed ekranami urządzeń elektronicznych przyczyną pogorszenia samopoczucia młodzieży? Wyniki badaniaMłodzi ludzie w krajach zachodnich żyją w stosunkowo najbardziej sprzyjających warunkach w porównaniu z poprzednimi pokoleniami. Są jednak mniej szczęśliwi. Badacze wskazują, że przyczyną tego może być wzrost czasu przeznaczanego na korzystanie z urządzeń elektronicznych. Całą uwagę młodzi poświęcają smartfonom, tabletom i komputerom.
0 2 0 0 0 5.10.2018Swanski w Warszawie tworzy animowany mural dla marki AbsolutOd 5 października od godziny 20:00 mieszkańcy stolicy będą mogli podziwiać nowy mural Pawła Swanskiego. Dzieło artysty powstało przy użyciu farb usuniętych z miejsc naznaczonych słowami nienawiści. Tym samym Swanski dołączył do kampanii „Love Over Hate”, której inicjatorem jest marka wódki Absolut.
1 0 0 0 0 5.10.2018Powraca kampania Czekodżemów ŁowiczaRuszyła jesienna odsłona kampanii Czekodżemów marki Łowicz. Działania prowadzone są w telewizji oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 5.10.2018Kolejna odsłona kampanii Pracuj.pl „Szef i reszta”W jesiennej odsłonie kampanii serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj) pojawił się kolejny spot z szefem zrzędą w roli głównej. Charakterystyczny format jest częścią platformy „Szef i reszta”, która realizowana jest w komunikacji serwisu od 2016 r.
0 0 0 0 0 5.10.2018Co zyskuje na znaczeniu w relacji klienta z marką? Badanie firmy RicohRosnące oczekiwania klientów dotyczące jakości obsługi, cen czy możliwości personalizacji produktów to ważne trendy. Mają one i nadal będą miały duże znaczenie w kształtowaniu branży retail. To wnioski z badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh.
1 0 0 0 0 5.10.2018Kampania profrekwencyjna „Twój głos ma moc. Użyj jej!” przed wyborami samorządowymi„Twój głos ma moc. Użyj jej!” – tym hasłem koalicja organizacji pozarządowych, koordynowana przez Fundację im. Stefana Batorego, rozpoczyna kampanię profrekwencyjną. Zachęca w niej obywateli do udziału w tegorocznych wyborach samorządowych.
0 7 0 0 0 5.10.2018Zalando wkracza z asortymentem kosmetycznym do PolskiSklep internetowy Zalando rozpoczyna międzynarodową ekspansję oferty kosmetycznej i pielęgnacyjnej „Beauty”. Polska i Austria to pierwsze kraje po Niemczech, w których zostanie uruchomiona usługa. Można z niej będzie skorzystać jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
1 1 0 0 0 4.10.2018Kabanosy Tarczyński Exclusive Easy i królowa Elżbieta w nowej kampanii markiMarka Tarczyński z początkiem października ruszyła z kampanią reklamową „Są suche, są kruche, są paluszki”. Promuje w niej nowy produkt: Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków. Tym razem akcja spotu dzieje się w Pałacu Buckingham.
1 1 0 0 0 4.10.2018Škoda z reklamą na żywo z udziałem Bovskiej6 października Škoda zaprezentuje na żywo reklamę modelu Fabia. Będzie ona transmitowana za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. W materiale wideo można będzie zobaczyć ilustratorkę i wokalistkę Bovską, znaną użytkownikom YouTube.