Visa z kampanią na mistrzostwa świata kobiet FIFA 2019
  • 1
  • 2
10.05.2019

Visa z kampanią na mistrzostwa świata kobiet FIFA 2019

Visa, oficjalny partner FIFA w zakresie płatności, rozpoczęła globalną kampanię promującą mistrzostwa świata kobiet w piłce nożnej. Rozpoczną się one w czerwcu 2019 r. we Francji. Kampania pod hasłem „One Moment Can Change the Game” zwraca uwagę na inspirujące chwile, które mają miejsce dzięki kobietom.

W ramach działań przygotowano szereg krótkich filmów inspirowanych prawdziwymi historiami piłkarek. Są wśród nich sportsmenki związane z teamem Visy, m.in.:

  • Lucy Bronze (Wielka Brytania),
  • Eugenie Le Sommer (Francja),
  • Kim Little (Szkocja),
  • Dzsenifer Maroszan (Niemcy),
  • Nadia Nadim (Dania).

Tematy przewodnie historii to akceptacja i poczucie sprawczości, które potrafią odmienić życie. Doświadczenia tego rodzaju były udziałem wszystkich bohaterek występujących w kampanii. Stały się dla nich inspiracją do wzniesienia się na wyżyny uprawianej dyscypliny.

W filmach można zobaczyć m.in. Maroszan strzelającą rozstrzygającą bramkę w finale igrzysk olimpijskich w Rio w 2016 r., a także Nadim, która została wybrana do regionalnej reprezentacji do lat 15 po zamieszkaniu w Danii jako uchodźczyni z Afganistanu.

Globalna kampania prowadzona jest na 33 rynkach. Obejmuje filmy promowane w telewizji oraz Internecie (w tym w mediach społecznościowych), w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Podczas turnieju Visa udostępni kibicom najnowsze technologie w obszarze płatności na wszystkich arenach zmagań:

  • 1600 terminali w punktach handlowych na dziewięciu oficjalnych arenach.
  • Wszystkie terminale w punktach handlowych wyposażone będą w rozwiązania z obszaru identyfikacji dźwiękowej i wizualnej marki. Dzięki temu zrealizowanie transakcji sygnalizowane będzie poprzez specjalne dźwięki i animację.
  • Pamiątkowe zbliżeniowe karty pre-paid i opaski na nadgarstek z funkcją płatności będą dostępne na stanowiskach obsługi klientów na wszystkich oficjalnych stadionach turnieju.
  • 2
 

10 maja 2019

9 maja 2019