Glow by LifeTube – agencja influencer marketingu dla branży beauty, fashion oraz lifestyle
  • 0
  • 4
10.05.2019

Glow by LifeTube – agencja influencer marketingu dla branży beauty, fashion oraz lifestyle

Prawie 50% kampanii przeprowadzanych w LifeTube to realizacje z influencerkami z obszaru urody. Na bazie tego potencjału powstał Glow – agencja influencer marketingu poświęcona branżom beauty, fashion oraz lifestyle. Reprezentuje 40 youtuberów z tych kategorii, m.in. Aleksandrę Żuraw, Adriannę Grotkowską, AlexMandostyle, Pannę Joannę czy Love and Great Shoes.

Na czele nowej agencji stanie Małgorzata Dumin, dotychczas head of management beauty w LifeTube. Od teraz pełnić będzie rolę business unit directora. Glow pozostanie wyspecjalizowanym podmiotem pod skrzydłami LifeTube.

Będzie realizować multiplatformowe kampanie reklamowe z udziałem topowych influencerów. Zajmie się strategią, kreacją oraz realizacją. Agencja ma również kompetencje, doświadczenie i odpowiednie zaplecze do tworzenia od podstaw nowych kanałów marek na YouTube (odpowiednia strategia, produkcja wideo, prowadzenie i moderacja kanału, pozycjonowanie treści), organizacji eventów z udziałem najpopularniejszych influencerów czy optymalizacji reklamowych kampanii wideo.

Zespół agencji tworzy obecnie 6 doświadczonych specjalistek. Nadal będzie współpracować z markami takimi jak L’Oreal, Estee Lauder, Coty, Lancome, Bioderma, Coca-Cola, Douglas, Foreo, YSL, Ikea czy W. Kruk.

W trakcie ponad dwóch lat istnienia dział beauty w LifeTube zrealizował ponad 1500 kampanii z youtuberkami. Obecnie powstały na jego fundamencie Glow zrzesza ponad 40 kanałów, których łączna liczba subskrypcji to ponad 8 mln. W ciągu ostatniego roku filmy influencerek z Glow wygenerowały 257 mln wyświetleń.

Filmy z kategorii beauty są jednymi z najlepiej ocenianych treści na całym YouTube. 96,5% widzów reaguje na nie pozytywnie (dane z raportu LifeTube „6 kategorii, 11 000 różnic”). Jak pokazują brytyjskie badania (Fashion & Beauty Monitor 2018), z każdego funta wydanego na współpracę z infuencerami beauty w 2017 r. marki osiągnęły średni zwrot z inwestycji w wysokości 8,81 funta.

Internetowe influencerki w dużej mierze zastąpiły tradycyjne celebrytki. Są pierwszym wyborem dla marek, które dostrzegają, że twórcy online mają decydujący wpływ na opinie i decyzje zakupowe milenialsów.

  • 4

Małgorzata Dumin, business unit director w Glow by LifeTube

9 maja 2019