Wydatki marek na dużych influencerów spadły o 2/3 w ciągu dwóch lat. Powodem skierowanie uwagi na mikroinfluencerów
  • 0
  • 0
27.03.2019

Wydatki marek na dużych influencerów spadły o 2/3 w ciągu dwóch lat. Powodem skierowanie uwagi na mikroinfluencerów

Kwota, jaką marki skłonne są wydać na współpracę z wysokozasięgowymi influencerami, spadła o 2/3 w ostatnich dwóch latach – pokazuje badanie Rakuten Marketing. Brytyjskie brandy deklarują, że mogą zapłacić 25 tys. funtów za pojedynczy post na facebookowym profilu influencera. To spadek z 75 tys. funtów w 2017 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2019

Publicis Groupe Polska przekształca się w zintegrowaną platformę

Publicis Groupe w Polsce wprowadza zmiany w strukturze, które mają przyspieszyć i wzmocnić wewnętrzną współpracę wokół kluczowych potrzeb klientów. Ambasadorami nowego podejścia mają być liderzy Power of One, którzy będą integrować wiedzę z siedmiu obszarów kompetencyjnych Grupy. Na jej podstawie w ramach jednej platformy mają projektować najskuteczniejsze rozwiązania biznesowe dla klientów.